Back to top

Nemzeti bajnokként fogjuk Magyarországot képviselni a 2016/17. évi európai üzleti díj versenyén

Nemzeti Bajnokok közé választották a Julius-Globe Kft.-t a European Business Awards (EBA) díj első fordulójában

Nemzeti bajnokként fogjuk Magyarországot képviselni a 2016/17. évi európai üzleti díj versenyén

A JULIUS-GLOBE KFT. vállakozást nevezték be MAGYARORSZÁG nemzeti bajnokaként az RSM által támogatott Európai Üzleti Díj versenyre; ez Európa legnagyobb üzleti versenye, amely az európai üzleti közösségben az üzleti kiválóságot és a legjobb gyakorlatot díjazza.

A most 10. alkalommal megrendezésre kerülő versenyt Európa különböző részeiről érkező üzletvezetők, tudósok és politikai képviselők támogatják, és idén 34 országból több mint 33.000 vállalkozást érint.

A JULIUS-GLOBE KFT.-t független bizottság választotta ki az elbírálás első fordulója után. Az innováció, etika és siker értékelése az EBA irányelvei alapján történt, és most kerül sor a verseny második fordulójára, amely egy videóból és nyilvános szavazásból áll.

Rácz Erika, minőségügyi vezető megjegyzi: „Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy nemzeti bajnokként bennünket választottak ki MAGYARORSZÁG képviseletére. Az Európai Üzleti Díj széles körben elismert, mint Európa legdinamikusabb cégeinek bemutatóhelye, és büszkék vagyunk arra, hogy ilyen szintű elismerést kapunk.”

Adrian Tripp, az Európai Üzleti Díj ügyvezető igazgatója elmondta: “Gratulálok a Julius-Globe Kft.-nek, aki nemzeti bajnokként országát fogja képviselni. Európa erős üzleti közösségének sikerében központi szerepük van, és bizonyították az innováció, etika és siker általunk elvárt alapelveit.”

A következő fordulóban a nemzeti bajnokoknak bemutató videót kell készíteniük, amelyben elmesélik saját történetüket, és kifejtik üzleti sikerük titkát. A verseny független bírái a „Ruban d’Honneur” státusszal jutalmazzák a csoport legjobbjait, és a kiválasztott cégek ezután 2017-ben szerepelhetnek a döntőben.

Ettől különválasztva, egy kétfordulós nyilvános szavazás során a videókat az Európai Üzleti Díj weboldalán fogják bemutatni, és a saját országában a legtöbb szavazatot szerző cég lesz a „nemzeti közönség-bajnok”. Tavaly több mint 227.000 szavazatot számláltak össze, mivel a cégeket ügyfeleik, személyzetük és vezetőik, valamint a közvélemény globálisan támogatták.

A vezető szponzor, az RMS, a független könyvvizsgáló, adóügyi és tanácsadó cégek hatodik legnagyobb nemzetközi hálózata, a kezdetek óta támogatja az Európai Üzleti Díjat. A verseny elsődleges célja az, hogy erősebb és sikeresebb üzleti közösség kialakulását támogassa egész Európában. A verseny további támogatói és partnerei közé tartozik az UK Trade and Investment, az ELITE és a PR Newswire.

A 2015/16. évi versenyen az összes EU piac képviseltette magát Törökországgal, Norvégiával, Svájccal, Szerbiával és a volt jugoszláv Macedón Köztársasággal együtt. Összevont bevételük meghaladta az 1,2 trillió eurót, és több mint 2,5 millió embert alkalmaztak.

A győztesekre, az Európai Üzleti Díjra és az RSM-re vonatkozó további információkat a www.businessawardseurope.com vagy www.rsmi.com weboldalon találhat, vagy követhet bennünket a @rsmEBA twitter oldalon.